<< Kliknij, aby wyświetlić spis treści >> Nawigacja: Historia > Zakładka Wykresy |
Opcje:
•wyświetlanie wartości po wskazaniu miejsca na wykresie;
•możliwość przesuwania wykresu w prawo lub lewo (kliknij i przesuń);
•możliwość rozszerzania czasu wykresu kółkiem myszy;
•wyświetlanie dymku z informacjami o stanie pojazdu w danej chwili po kliknięciu w miejsce na wykresie myszą.
Dostępne wykresy:
•Wykres obrotów (wg CAN) -> porównanie obrotów minimalnych, maksymalnych i średnich;
•Wykres prędkości (wg GPS) -> aktualna Prędkość wg GPS;
•Wykres paliwa (wg CAN lub sondy paliwowej);
•Masa całkowita ->informacja o całkowitej masie pojazdu (w tonach) wysyłana przez CAN (dostępna w wybranych pojazdach). W momentach postoju na wyłączonym zapłonie wykres przyjmuje wartość 0;
(1) postój na wyłączonym zapłonie
(2) wzrost masy całkowitej po postoju - prawdopodobny załadunek wykonany na postoju
(3) spadek masy całkowitej sugeruje rozładunek
•Nacisk na oś (wg CAN);
(a) wykres nacisku na oś [t] wg CAN
(1) Pionowa linia w górę sugeruje, że prawdopodobnie do pojazdu została podpięta naczepa
(2) Spadek linii wykresu sugeruje, że prawdopodobnie pojazd był częściowo rozładowywany
(3) Wzrost linii wykresu sugeruje, że prawdopodobnie nastąpił załadunek pojazdu
(4) Pionowa linia w dół sugeruje, że prawdopodobnie od pojazdu została odpięta naczepa
•Nacisk na pedał gazu (wg CAN) -> wartość średnia i maksymalna. Na wykresie mogą pojawić się miejsca z wartością 0 ze względu na chwilowy brak nacisku na pedał gazu;
•Wykres temperatur (dostępny jeżeli podpięto czujnik temperatury);
•Temperatura silnika (wg CAN) -> Pionowa linia z odczytem 0 stopni oznacza, że pojazd wyłączył zapłon - magistrala CAN nie podaje wartości temperatury.