<< Kliknij, aby wyświetlić spis treści >> Nawigacja: »Brak tematów powyżej tego poziomu« Archiwum zleceń |
Moduł został zastąpiony przez aplikację fireTMS Mini (nowy moduł Zlecenia). |
Zlecenie jest określonym zadaniem powierzonym przez zleceniodawcę, wykonywanym w odpowiednim terminie i na ustalonych warunkach.
Kliknij w wybrane zlecenie, aby wyświetlić szczegółowe informacje o zleceniu, w tym dane na temat zdarzeń zlecenia (czynności których realizacja jest niezbędną do wykonania zlecenia) oraz dane o przewożonym załadunku/rozładunku.
Dane na liście: •Id -> unikalny numer identyfikacyjny zlecenia; •Numer zlecenia; •Numer obcy zlec.; •Data zlecenia; •Status kierowcy -> aktualny Status kierowcy, który realizował zlecenie wraz z datą jego przesłania; Wybierz z rozwijanej listy status, by pokazać określone zlecenia.
•Status zlecenia -> wybierz z rozwijanej listy Status zlecenia, aby wyselekcjonować dane;
-> kliknij, by otworzyć okno z historycznymi statusami zlecenia. Dostępne statusy zlecenia: •Nie wysłane; •Odpięte; •Odrzucone; •Przeczytane prze kierowcę; •Przyjęte; •Usunięte; •W trakcie realizacji; •Wysłane do urządzenia; •Zakończone.
Zdarzenia w oknie z historycznymi statusami zlecenia są opisane za pomocą: •typu zdarzenia; •miejsca docelowego zdarzenia; •statusu zdarzenia (etap realizacji – Dojazd, Oczekiwanie, Rozpoczęcie, Zakońćzenie); •daty rozpoczęcia (daty wybrania statusu); •czasu trwania statusu zdarzenia; •przebytego dystansu pomiędzy miejscami, w których nastąpiła wysyłka poszczególnych statusów realizacji zlecenia (wg GPS). •Status zdarzenia -> szczegółowe informacje na temat zdarzenia;
Pojawienie się sugeruje, że do zlecenia zostały dodane uwagi od kierowcy w GBox® Assist lub spedytora w Panelu GBox® Online. •pojazd -> informacja o pojeździe (urządzeniu GBox® Assist) przypisanym do zlecenia; Aby zmienić przypisany do zlecenia pojazd: 1.Kliknij -> spowoduje to wysłanie wiadomości do obecnie realizującego zlecenie pojazdu z GBox® Assist, że zlecenie zostało anulowane; 2.Wybierz ; 3.Przypisz inny pojazd do zlecenia w formularzu; 4.Zapisz zlecenie; 5..
•Zleceniodawca -> Nazwa i Aderes zleceniodawcy; Aby zmienić, wybierz .
•Kierowca określa kierowcę danego pojazdu.
•Eco-driving określa ocenę Eco-driving danego kierowcy.
•ETA wskazuje przewidywany czas zakończenia zlecenia.
•Opłacalność danego zlecenia określana jest na podstawie zadanych parametrów, takich jak czas i koszt dojazdu. Najkorzystniejsze zlecenia oznaczone są symbolem . W pozostałych zleceniach wskazana jest procentowa różnica względem zleceń najbardziej opłacalnych. Parametry wpływające na ocenę opłacalności zleceń można edytować w zakładce Opłacalność zleceń w Ustawieniach aplikacji.
•Opcje dają możliwość: • edycji zlecenia; • usunięcia zlecenia z listy; • anulowania przypisania pojazdu do zlecenia; • stworzenia korytarza do zlecenia. •Wysłane: a)w przypadku niewysłania zlecenia do GBox® Assist -> ; b)gdy wysłano ->Data i godzina wysłania zlecenia. |
Z Panelu GBox® Online nie można całkowicie usunąć zlecenia. Po usunięciu poprzez ikonę zlecenie jedynie znika z listy. |
|
Pokaż usunięte -> włącza podgląd zleceń usuniętych przez użytkownika.
Możesz ograniczyć listę wyników poprzez wykorzystanie filtra Limit wyników. Każda zmiana tego parametru musi być potwierdzona przyciskiem Pokaż.