<< Kliknij, aby wyświetlić spis treści >> Nawigacja: »Brak tematów powyżej tego poziomu« Odczyty cyfrowe |
Moduł Odczyty cyfrowe zastąpił moduł TACHO Zdalnie. |
W module Odczyty cyfrowe możesz:
•skonfigurować usługę Tacho Zdalnie i zweryfikować jej stan;
•sprawdzić ostatnio pobrane odczyty z kart kierowców i tachografów;
•sprawdzić historię wykonanych odczytów.
Aby usługa działała prawidłowo, konieczna jest jej wcześniejsza konfiguracja. |
Ikona informuje o problemach związanych z wykonywaniem odczytów cyfrowych. |
Po prawidłowym skonfigurowaniu usługi i gdy spełnione zostaną wszystkie warunki wykonania odczytów, odczyty zaczną wykonywać się automatycznie. |
Odczyty kart kierowców będą wykonywać się automatycznie: ▪pierwszego dnia miesiąca; ▪co 3 dni; ▪po włożeniu karty kierowcy do tachografu (nie częściej jednak niż raz w ciągu dnia).
Odczyty tachografów będą wykonywać się automatycznie pierwszego dnia miesiąca.
Niepoprawnie wykonane odczyty kart kierowców i tachografów zostaną automatycznie ponowione. |
Stan usługi sygnalizowany jest przez kolor ikony Tacho Zdalnie, widoczny w prawym, górnym rogu ekranu: - stan przed konfiguracją usługi; - usługa działa prawidłowo. W czytniku znajduje się co najmniej jedna ważna karta przedsiębiorstwa. W przypadku obsługiwania kilku firm: karta przedsiębiorstwa jest przypisana do firmy, do której przypisane są pojazdy; - wykryto problemy z kartami przedsiębiorstwa. Potencjalne przyczyny: ▪zbliża się termin ostatniej ważnej karty przedsiębiorstwa w czytniku; ▪(w przypadku obsługi kilku firm) co najmniej jedna karta przedsiębiorstwa nieprzypisana do firmy; ▪(w przypadku obsługi kilku firm) co najmniej jeden pojazd nieprzypisany do firmy; ▪kombinacja dwóch lub wszystkie powyższe problemy. - wykryto problemy z działaniem usługi. Potencjalne przyczyny: ▪w czytniku znajduje się ostatnia karta przedsiębiorstwa, która straciła ważność; ▪w czytniku nie znajduje się żadna karta przedsiębiorstwa; ▪żaden czytnik kart przedsiębiorstwa nie jest podpięty do komputera z zainstalowaną aplikacją autoryzacyjną; ▪brak połączenia z aplikacją autoryzacyjną (np. komputer jest wyłączony; brak połączenia z Internetem; aplikacja autoryzacyjna nie jest uruchomiona lub zainstalowana).
|