<< Kliknij, aby wyświetlić spis treści >> Nawigacja: »Brak tematów powyżej tego poziomu« Zadania |
Moduł dostępny dla Klientów nieposiadających GBox Assist. Dla włączonej funkcji zadań niedostępne są moduły: Komunikacja i Zlecenia. |
Zawiera listę zadań, z podziałem na zadania:
•aktualne;
•zakończone.
Statusy zadań
Zadania na liście oznaczone są odpowiednim statusem:
1.Zadania, które nie zostały jeszcze rozpoczęte:
▪Wysłano;
▪Dostarczono ;
▪Odczytano ;
2.Zadania rozpoczęte:
▪pasek postępu, wraz z informacją nt.
•miejsca docelowego;
•przewidywanej daty i godziny dotarcia kierowcy do miejsca docelowego;
•danych kierowcy;
•ilości kilometrów pozostałych do miejsca docelowego.
▪Rozpoczęto - gdy Kierowca rozpoczął zadanie, ale niemożliwe jest wyliczenie przewidywanego czasu dotarcia kierowcy do miejsca docelowego (zob. Pasek postępu).
Aby wyświetlić szczegóły, kliknij na wybrane zadanie.
Filtrowanie listy zadań za pomocą wyszukiwarki
Jeśli chcesz przefiltrować listę zadań, kliknij .
Zadania możesz wyszukiwać po:
•nazwie (miejsce docelowe);
•imieniu i nazwisku kierowcy;
•nazwie/nr rejestracyjnym pojazdu (jeśli dane te są dostępne);
Lista wyników zawiera zadania z ostatnich 7 dni. |
Pasek postępu ilustruje procent przejechanej aktualnie przez kierowcę trasy:
•zielony - oznacza, iż Kierowca dotrze na miejsce docelowe w zaplanowanym lub krótszym czasie (maksymalnie do godziny wcześniej);
•pomarańczowy - oznacza, iż Kierowca może mieć trudności z dotarciem do celu w wyznaczonym czasie (przewidywany czas dojazdu mieści się w buforze jednej godziny przed planowaną godziną przyjazdu);
•czerwony - oznacza, iż Kierowca nie dotrze na miejsce docelowe w wyznaczonym czasie (przewidywany czas dojazdu przekroczył czas zaplanowany w zadaniu);
•niebieski - oznacza, iż zadanie zostało rozpoczęte, ale niemożliwe jest wyliczenie przewidywanego czasu dotarcia kierowcy do miejsca docelowego (brak informacji nt. daty i godziny oraz ilość km), najczęściej z powodu braku lub nieprawidłowej autoryzacji kierowcy w tachografie;
•szary - zadanie nie zostało rozpoczęte.
Wysyłanie zadania
Aby wysłać zadanie kliknij a następnie uzupełnij wymagane pola:
1.Wybierz kierowcę:
▪jeśli kierowca jest prawidłowo zautoryzowany w pojeździe wyświetlony zostanie numer rejestracyjny oraz typ pojazdu, w którym się on obecnie znajduje. Kliknij aby zobaczyć dodatkowe parametry pojazdu;
2.Wyszukaj lokalizację;
3.uzupełnij notatkę wpisując informacje dotyczące zlecenia;
4. Data i Godzina - oczekiwany termin realizacji zadania przez kierowcę;
5.kliknij Wyślij.
Po wysłaniu zadania zostaniesz przeniesiony z powrotem do listy zadań.
Zadanie możesz wysłać również z poziomu wyszukiwania lokalizacji () w module Mapa:
1.wyszukaj żądaną lokalizację;
2.kliknij Wyślij zadanie ;
3.wybierz kierowcę z listy;
4.uzupełnij wymagane pola:
▪Notatka - informacje dotyczące zlecenia;
▪ Data i Godzina - oczekiwany termin realizacji zadania przez kierowcę;
5.kliknij Wyślij.
Na liście kierowców dostępni są jedynie kierowcy z połączoną aplikacją mobilną GBox Drive. |
Anulowanie zadania
Jeśli chcesz anulować zadanie:
1.wyświetl jego szczegóły;
2.kliknij symbol ;
3.kliknij Anuluj;
4.w oknie powiadomienia kliknij Anuluj zadanie.
Kierowca w aplikacji mobilnej otrzyma powiadomienie o anulowaniu zadania. |